منقوص

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

6واحدی بدون تعلق

به مکان جدید منتقل شدم. یک خوابگاه که اتاقهای هشت نفره سوئیت طور دارد. اینجا اما غیر من شش نفر دیکر هستند. عمدتا دانشجوهای کارشناسی و ارشدهای سال اخر و باقی سرباز امریه و بعضا دکترا.

ایتقدر جابجا شده ام که کم کم حس تعلق نداشتن به جایی را دارم. نمیدانم که این حس خوبیست یا بد.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

6واحدی بدون تعلق

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

به مکان جدید منتقل شدم. یک خوابگاه که اتاقهای هشت نفره سوئیت طور دارد. اینجا اما غیر من شش نفر دیکر هستند. عمدتا دانشجوهای کارشناسی و ارشدهای سال اخر و باقی سرباز امریه و بعضا دکترا.

ایتقدر جابجا شده ام که کم کم حس تعلق نداشتن به جایی را دارم. نمیدانم که این حس خوبیست یا بد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی