منقوص

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

و لکم فی القصاص حیات

این نسخه فارسی شده بازی اعتماد است. 
https://hamed.github.io/trust/
ّاین روزها زیاد در تلگرام میچرخد.
برای دوستان فرستادم. اول به چشم بازی جالب. بعد که نشستم کمی فکر کردم. یاد داستان قصاص افتادم. همیشه مخالف بودم با قصاص. به نظرم خشونت بود. به نظرم همواره با «مهربان» بودن میشد جامعه بهتری داشت.  الان که این بازی را دیدم خیلی از سوالها برایم حل شد. خیلی از سوالها....

دارم به آن تک اشاره یا اولوالباب فکر میکنم...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

و لکم فی القصاص حیات

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

این نسخه فارسی شده بازی اعتماد است. 
https://hamed.github.io/trust/
ّاین روزها زیاد در تلگرام میچرخد.
برای دوستان فرستادم. اول به چشم بازی جالب. بعد که نشستم کمی فکر کردم. یاد داستان قصاص افتادم. همیشه مخالف بودم با قصاص. به نظرم خشونت بود. به نظرم همواره با «مهربان» بودن میشد جامعه بهتری داشت.  الان که این بازی را دیدم خیلی از سوالها برایم حل شد. خیلی از سوالها....

دارم به آن تک اشاره یا اولوالباب فکر میکنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵

نظرات  (۱)

به قصاص هم می‌شود در این چهارچوب نگاه کرد، اما خیلی وقتها قصاص پایان بازی است، یا در صورت اشتباه (اشتباه همیشه رخ می‌دهد) جبرانش مشکل.
#بازی_اعتماد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی