منقوص

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

سکوت و اربعین

امید چند روز پیش پیامی فرستاد
"کیفیت دوستی‌های‌ام را با تعداد کلماتی که رد و بدل می‌شوند، نمی‌سنجم. با کیفیت کلمات و از آن مهم‌تر با کیفیت سکوت‌های مشترک می‌سنجم."

من متخصص سکوتهام. سکوتها شکل یکسانی دارند. ولی مفهوم های متفاوت و کیفیت های مختلف. امروز زیاد حرفی رد و بدل نشد، بیشتر به سکوت گذشت ولی از با کیفیت ترین سکوتها بود. 

پ ن : چهل و خرده ای روز پیش که مشهد بودم دعا کردم اگر خیر الاموری باشد یک روز همینجا باشد و ته دلم یک همچین همراهی خواست. امروز این همراهی بود...
 اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

سکوت و اربعین

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ
امید چند روز پیش پیامی فرستاد
"کیفیت دوستی‌های‌ام را با تعداد کلماتی که رد و بدل می‌شوند، نمی‌سنجم. با کیفیت کلمات و از آن مهم‌تر با کیفیت سکوت‌های مشترک می‌سنجم."

من متخصص سکوتهام. سکوتها شکل یکسانی دارند. ولی مفهوم های متفاوت و کیفیت های مختلف. امروز زیاد حرفی رد و بدل نشد، بیشتر به سکوت گذشت ولی از با کیفیت ترین سکوتها بود. 

پ ن : چهل و خرده ای روز پیش که مشهد بودم دعا کردم اگر خیر الاموری باشد یک روز همینجا باشد و ته دلم یک همچین همراهی خواست. امروز این همراهی بود...
 اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی