منقوص

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

لایق وصل تو می‌شوم؟

سایت پایانه را بالا و پایین میکنم. نگاه دیگرم به برنامه کار و برنامه دیدن صادق است. چطور کنار هم بچینم؟ از طرفی موجودی حساب را که نگاه میکنم قد نمیدهد که بخواهم هوایی بروم و در زمان صرفه جویی کنم. چاره ای نیست. سه شنبه عصر ساعت 7 ترمینال جنوب، خوب است؟ احتمالاً

اینها همه الکیست. باید کسی دیگر بطلبد. می شود که بیایم؟ دلم گرفته است. دلم هوای گریه دارد. مثل سه سال پیش. چقدر زمان زود میگذرد...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

لایق وصل تو می‌شوم؟

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

سایت پایانه را بالا و پایین میکنم. نگاه دیگرم به برنامه کار و برنامه دیدن صادق است. چطور کنار هم بچینم؟ از طرفی موجودی حساب را که نگاه میکنم قد نمیدهد که بخواهم هوایی بروم و در زمان صرفه جویی کنم. چاره ای نیست. سه شنبه عصر ساعت 7 ترمینال جنوب، خوب است؟ احتمالاً

اینها همه الکیست. باید کسی دیگر بطلبد. می شود که بیایم؟ دلم گرفته است. دلم هوای گریه دارد. مثل سه سال پیش. چقدر زمان زود میگذرد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲

نظرات  (۱)

:)
خوش به حالتون که دلتون گیر چه جاییست ...
ان شا الله قسمت می شه :)
پاسخ:
ممنون. ولی قسمت نشد این هفته....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی