منقوص

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

گر نفس را شکستی دستت رسد به دستم...

° میرم ولی دلم در میان جمع نیست. فاصله دارم با آدمهای اینجا. آنها محبّ و من شرمسار... دیشب در میانه رها کردم. سری به شب های دلنشین و پر خاطره دانشگاه زدم... همه می‌رفتند و من باز می‌گشتم. تلخ بود.

° اسدی میداند درد کجاست... همانجا را می‌فشارد. نفس ضعیف و آدمی شرمسار. مثال می آورد و مرا بیشتر کنج رینگ میگذارد.

° حتّی دکتر هم میداند درد کجاست. همانجا را به رخم می‌کشد. حرف صادق لابد بیراه نیست که هرکه شعار می‌دهد و تندتر می‌دهد و از تصویری برائت میجوید خودش ناخداگاه همان می‌شود. 

° امروز کلاس رفتم. نصفه البته. یکی را که فهمیدم کلا اشتباه اخذ کردم. گفت این برای جوان هاست. میداند که ذهنم پیر شده. برخلاف ظاهر. جور آن را این می‌کشد.

° محرم ناخودآگاه غم دارد. مثل پاییز مثل عصر جمعه.... مثل خداحافظی... مثل صبح ۱۴ فروردین... غم محرم امّا چیز دیگریست..

° روزی که ماند در یاد....



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

گر نفس را شکستی دستت رسد به دستم...

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

° میرم ولی دلم در میان جمع نیست. فاصله دارم با آدمهای اینجا. آنها محبّ و من شرمسار... دیشب در میانه رها کردم. سری به شب های دلنشین و پر خاطره دانشگاه زدم... همه می‌رفتند و من باز می‌گشتم. تلخ بود.

° اسدی میداند درد کجاست... همانجا را می‌فشارد. نفس ضعیف و آدمی شرمسار. مثال می آورد و مرا بیشتر کنج رینگ میگذارد.

° حتّی دکتر هم میداند درد کجاست. همانجا را به رخم می‌کشد. حرف صادق لابد بیراه نیست که هرکه شعار می‌دهد و تندتر می‌دهد و از تصویری برائت میجوید خودش ناخداگاه همان می‌شود. 

° امروز کلاس رفتم. نصفه البته. یکی را که فهمیدم کلا اشتباه اخذ کردم. گفت این برای جوان هاست. میداند که ذهنم پیر شده. برخلاف ظاهر. جور آن را این می‌کشد.

° محرم ناخودآگاه غم دارد. مثل پاییز مثل عصر جمعه.... مثل خداحافظی... مثل صبح ۱۴ فروردین... غم محرم امّا چیز دیگریست..

° روزی که ماند در یاد....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی